19 november: Sportcafé voor verenigingen over lokaal sportakkoord

Eerbeek, 29-8-2018, opening sportcafe de Bhoele

In navolging van het Sportcafé op 23 september over het lokaal sportakkoord organiseren verenigingsondersteuner Jacco Peelen en adviseur lokale sport Marco van Holten op 19 november een nieuw Sportcafé. Jacco en Marco nodigen alle sportverenigingen in de gemeente Brummen van harte uit voor een inspiratiesessie over het lokaal sportakkoord.

Samen op weg naar een Sportakkoord in gemeente Brummen

De inspiratiebijeenkomst van het Lokale Sportakkoord Brummen vindt plaats op dinsdag 19 november van 19.30 – 21.00 uur in de horeca van Rhienderoord Zwem & Sport Plezier. (L.R. Beijnenlaan 20, 6791 LE Brummen). Tijdens de bijeenkomst willen we alle verenigingen informeren over en betrekken bij het Sportakkoord. In ieder geval wordt aandacht besteed aan:

• uitleg over het Sportakkoord
  • de stand van zaken in van het lokale sportakkoord Brummen
  • de meerwaarde voor de sportvereniging
  • de ondersteuningsmogelijkheden binnen dit Sportakkoord.

En uiteraard is er voldoende ruimte om vragen te stellen.

Jacco en Marco kijken uit naar de aanwezigheid van alle sportverenigingen in de gemeente Brummen. Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar Jacco Peelen (jacco@stichtingsportkompas.nl) onder vermelding van naam, functie, naam sportvereniging en e-mailadres. Mocht je niet kunnen? Laat je vertegenwoordigen door een collega! Het Sportakkoord is immers van alle verenigingen en biedt de sport in Brummen veel kansen en mogelijkheden.

Meer informatie over het Sportakkoord? Bekijk dan deze video van Kenniscentrum Sport.