2 keer feest bij SJO Oeken-Brummen en promoveert!

JO19-1 kampioen 30-11

SJO Oeken-Brummen 19-1 promoveert naar hoofdklasse

Op 30 november viel vroegtijdig de beslissing in de 1e klasse. Omdat concurrenten Beekbergen en Lunteren kostbare punten lieten liggen, en de jongens van Oeken-Brummen op eigen veld overtuigend met 7-0 wisten te winnen van Groen Wit ’62, werd het kampioenschap beslist. De mannen van Jesse Stoel en Luuk Borgonjen maakten er in het clubhuis van Oeken een gezellig kampioensfeestje van. Op naar de hoofdklasse, voor zowel Sportclub Brummen als vv Oeken een mooie mijlpaal!

SJO Oeken-Brummen JO11-2 ongeslagen winterkampioen

Zaterdag 30 november was het een spannende dag. De jongens van de JO11-2 konden kampioen worden. Er moest nog wel gewonnen worden van Lochem JO-3G om het kampioenschap veilig te stellen. De week ervoor was al de ervaring opgedaan dat je niet vanzelf de beste bent, maar dat je er ook hard voor moet werken! Iedereen wilde daarom extra hard zijn best doen. Na een zenuwachtige start kwamen de eerste kansen en ook de eerste goals. Uiteindelijk kon na een 6-1 overwinning feest gevierd worden. Na de felicitaties namens de jeugdafdeling, het uitreiken van medailles en een beker, kon iedereen aan de welverdiende patat. En natuurlijk al toeterend een ereronde door het dorp.