Examens karate op hoog niveau bij Karate club Eerbeek.

image0

Op vrijdag 13 december hebben we de Kyu graad examens voor de deel van onze Karatekas van de club afgenomen. Met een super resultaat en 100% geslaagden, in onze Dojo stonden daar de leerlingen, gespannen en met vol overtuiging.
Allemaal nog even de laatste details doornemen en wachten tot de aanvang. Ouders en verzorgers, Opa’s en Oma’s en de rest van familie en vrienden zaten geduldig te wachten in de kantine met een kopje koffie en ook daar was de spanning voelbaar. De examens zijn in twee delen gehouden, het eerste deel voor gele en oranje banders. Nadien was het de beurt aan de groene, blauwe en bruine banders.

Het halen van een Kyu graad zegt eigenlijk niets, maar het geheel als Karateka maakt dat je een Kyu graad hoger komt en dit is pas een stimulans om nog serieuzer te oefen en te leren. Een ieder doet het op zijn of haar manier, en wat in haar of zijn vermogen ligt. Aan het einde van het examen konden we als examinatoren concluderen dat er op hoog niveau werd gepresteerd.

Wil je zelf ook aan karate gaan doen of onze leerlingen een keer bezig zien in de Dojo kom dan naar onze mooie locatie aan de Handelstraat 49 Eerbeek.

Klik HIER voor meer informatie over Karate club Eerbeek.