Vereniging-monitor gemeente Brummen

Screenshot 2021-02-25 at 14.18.32

Beste (sport) relaties,

Als sportclub of beweegaanbieder heb je te maken met veel uitdagingen, juist in coronatijd. Hoe houd je jouw sportclub of bedrijf vitaal? Hoe houd of krijg je voldoende vrijwilligers en hoe bind je leden aan de club? Het lokale Sportakkoord helpt je hierbij. Door ondersteuning op maat krijgt jouw club de mogelijkheid om te groeien en bloeien richting de toekomst. Daarnaast levert het Sportakkoord je, door samenwerking met lokale partijen, een netwerk op die je nu, maar ook in de toekomst kan helpen bij het maken van beleid. Samen sta je sterker!

Gemeente Brummen – Jacco Peelen (verenigingsondersteuner Sportkompas)

Tijdens de 1e lockdown heb ik regelmatig telefonisch of per mail contact met verenigingen en sportaanbieders gehad, destijds was het een gegeven dat leden trouw bleven aan de club maar de sportdeelname in de totaliteit was afgenomen.

Inmiddels zijn er weer nieuwe landelijke gegevens bekend en ik ben erg benieuwd hoe het er in de gemeente Brummen voor staat.

In de bijlage treft u een aantal korte vragen, graag zie ik hier voor 10 maart een reactie op om passende ondersteuning te bieden.
Verzend uw inzending naar: jacco@stichtingsportkompas.nl

Klik hier voor het pdf bestand: monitor gemeente brummen