Brummense Dijkloop

• Begint op: 27 September 2020 09:30
  • Eindigt op: 27 September 2020 18:00

WhatsApp Image 2020-08-04 at 10.49.14

Tijdens deze unieke hardloopwedstrijd maakt iedereen een echte kans om te winnen. Niet de drie snelste hardlopers vallen in de prijzen, maar de drie hardlopers die het dichtstbij de vooraf opgegeven tijd finishen komen op het podium te staan! Het is daarom niet toegestaan om met bijvoorbeeld met een sporthorloge te lopen waarop je de tijd kunt aflezen. Eventueel het horloge afplakken mag wel, zodat je achteraf de hardloopdata wel kun raadplegen ;-).

Vanwege de Corona maatregelen zullen we in groepen van maximaal 50 deelnemers starten. De eerste start van de 5 km is om 10:35 uur, de tweede om start 10:45 uur en de laatste start om 10:55 uur.

De eerste start van de 10 km is om 10:15 uur, de tweede start om 10:25 uur en de laatste start om 10:35 uur.

Ook voor de racerunners (1km) en handbikers (10 km) is er een mooi traject.

Op zaterdag 26 september zullen wij u informeren over het tijdstip van jouw start.

Kidsrun
Bij de kidsrun wordt een klassement op basis van tijd opgemaakt. De drie snelste jongens en de drie snelste meisjes krijgen een prijs.

U kunt voorinschrijven tot en met 25 september 2020.

INSCHRIJVEN:

Dit jaar jaar hebben we een goed doel gekoppeld aan het evenement. Wij lopen namelijk met ons allen voor Geef Eva Toekomst.
Meer informatie over het goede doel is te vinden op www.geefevatoekomst.nl.

piepenbeltweg 27