Eerbeekse MTB veldtocht

• Begint op: 14 maart 2020 00:00
  • Eindigt op: 14 maart 2020 01:00

bike-2101731_1920

Ieder jaar in maart organiseert Last Gear de Eerbeekse MTB veldtoertocht. De toertocht voert door het gevarieerde en prachtige landschap van de Veluwezoom, door natuurgebieden van Het Geldersch Landschap, Natuurmonumenten, Staatsbosbeheer en veel particulier terrein. Gedeeltes van de routes zijn alleen tijdens de toertocht voor mountainbikers opengesteld.

Elke editie van de tocht is uniek omdat we ieder jaar weer veel tijd steken in het maken van nieuwe routes. We bieden drie afstanden aan:

30 km – start tussen 9.15 en 10.30 uur
50 km – start tussen 9.00 en 10.30 uur
70 km – start tussen 9.00 en 10.00 uur
We proberen elk jaar weer Extremes toe te voegen, zodat er wat extra uitdagingen zijn voor de ervaren MTB-er. De extremes zijn optioneel, we zorgen er altijd voor dat er een “gewone” route langs de extreme voert. Elke extreme wordt gevolgd door een verzamelplek zodat ervaren en minder ervaren rijders toch samen kunnen fietsen.

De toertocht wordt op zaterdag gereden en de volgende editie staat voor zaterdag, 14 maart 2020 gepland.

Voor meer informatie KLIK HIER

Eerbeek