Super Sprint Triathlon

• Begint op: 4 april 2020 05:00
  • Eindigt op: 4 april 2020 10:00

image1-scaled

Op zaterdag 4 april 2020 vanaf 14:15 uur vindt de eerste Super sprint triathlon plaats in en rondom zwembad Rhienderoord in Brummen.

De triathlon bestaat uit:

• 250 meter zwemmen (10 banen in het zwembad). Ieder minuut start er een deelnemer
  • 10 km fietsen
  • 2,5 hardlopen

De kosten bedragen €10,- individueel en €12,50 voor teams.

Wie kunnen er meedoen?

Iedereen met een zwemdiploma A kan meedoen aan onze triathlon. Het belangrijkste is dat we er met elkaar een mooi en sportief evenement van maken. Wij willen zoveel mogelijk mensen enthousiast maken voor deze mooie sport. Het maakt helemaal niet uit dat je geen ervaring hebt. En de eindtijd? Voor ons helemaal niet belangrijk. Wij nemen de tijd voor jullie. Uiteraard zijn ervaren triatleten ook van harte welkom.

Bij de inschrijving geef je jouw verwachte eindtijd op. Vervolgens zul je uiterlijk op 2 april 2019 jouw definitieve starttijd ontvangen op de mail. Iedere minuut start er een deelnemer. De startindeling vindt plaats aan de opgegeven tijd. De snelste start als eerst en vervolgens start de persoon die de tweede snelste tijd heeft opgegeven.

Teams mogen ook meedoen! Gaaf voor gezinnen, vrienden, collega’s, buren of andere samenstellingen!

Prijsuitreiking

Er zijn prijzen voor de wedstrijd voor de snelste 3 heren en de snelste 3 dames. Ook zijn er prijzen voor de snelste 3 teams. Daarnaast worden de snelste inwoner en woonster van de gemeente Brummen in het zonnetje gezet.

Tijdsschema

• 14:15 uur start eerste deelnemer
  • 15:30 uur prijsuitreiking individuele deelnemers
  • 15:30 verwachte start laatste deelnemer

Locatie

De triathlon vindt plaatsin in en rondom het Zwembad Rhienderoord.  Het adres is J.R. Beijnenlaand 20, 6971 LE in Brummen. Er zijn voldoende parkeerplaatsen in de directe omgeving van het zwembad.

Geef je HIER op!

Locatie