Vrijwilligersfestival Brummen

• Begint op: 21 juni 2019 15:00
  • Eindigt op: 21 juni 2019 20:30

Vrijwilligersfestival (2)

Om alle hardwerkende vrijwilligers en mantelzorgers in de gemeente Brummen in het zonnetje te zetten, organiseert Stichting Welzijn Brummen m.m.v. Bibliotheek en Sportkompas op vrijdag 21 juni 2019 een groots festival met workshops, een belevingsmarkt voor vrijwilligerswerk, sportclinics en een foodplein met foodtrucks, theater en muziek.

Hoeveel vrijwilligers en mantelzorgers er in de gemeente Brummen zijn is niet bekend. Toch kan je ervan uitgaan dat bijna ieder huishouden wel iemand heeft die zich vrijwillig inspant. Het gaat niet alleen om personen die als vrijwilliger of mantelzorger staan ingeschreven. Je kunt bijvoorbeeld ook luizenmoeder op school zijn, penningmeester bij een club of weleens de boodschappen voor de buurvrouw doen.

Het festival vindt plaats in en rondom de Bibliotheek en Plein 5 in Brummen van 15.00 tot circa 20.30 uur. Om 15.00 uur wordt de dag feestelijk geopend door wethouder Pierik. Om 15:30 begint de eerste ronde van de gegeven workshops.

Iedereen is welkom! Neem een kijkje op de belevingsmarkt, doe mee aan een sportclinic op het grasveld en laat een profielfoto maken door een professionele fotograaf. Voor theater, een hapje, een drankje en de muziek moet je op het foodplein zijn.

Kijk voor meer informatie over dit festival op de website van Welzijn Brummen.

Plein 5

Graaf van Limburg Stirumplein