Wandel4Daagse Eerbeek

• Begint op: 20 mei 2019 17:30
  • Eindigt op: 23 mei 2019 19:45

wandel4daagse-logo

De Wandel4daagse Eerbeek is een wandelevenement voor jong en oud. Deze wandelvierdaagse wordt dit jaar voor het eerst door haar eigen stichting georganiseerd en wel van 20 t/m 23 mei. Er zijn ook extra activiteiten, waarbij de verbinding ligt tussen natuur, sport en cultuur. Er zijn vier prachtige routes uitgezet in de omgeving van Eerbeek en Loenen. Op de laatste dag is er traditiegetrouw de gezellige intocht die eindigt bij de kermis die dan net gestart is. Er worden oude verhalen verteld die zich op de wandelroutes hebben afgespeeld. Die verhalen zijn terug te vinden in het Wandel4daagseboekje dat begin mei huis-aan-huis is verspreid in Eerbeek en Loenen.

Mensen die één of twee dagen willen genieten van de prachtige routes en de heerlijke verhalen kunnen een dagkaart kopen op de startlocatie van die dag.

Je kunt je tot en met 14 mei inschrijven via de website van de 4Daagse en voor meer informatie kun je ook terecht bij: inschrijven@4daagse-eerbeek.nl.

Eerbeek

Gelderland