Activiteiten aanmelden kan vanaf nu via onze website!

Vanaf nu kun je jouw activiteit of evenement makkelijk aanmelden via door het aanmeldformulier op de activiteitenpagina in te vullen. De gegevens die je invult komen terecht bij de redactie van stichting Sportkompas en zullen zo snel mogelijk op onze website geplaatst worden.

Voor wie?

Voor iedereen die een activiteit of evenement organiseert op het gebied van sporten, bewegen, gezondheid en/of bevordering van de sociale contacten. Gratis of tegen een kleine vergoeding, voor jong of oud (of allebei), maakt niet uit, zolang de activiteit maar in de gemeente Brummen plaatsvindt of interessant is voor de inwoners van de gemeente.

Hoe werkt het?

Aanmelden van een activiteit kan via onze activiteitenpagina, daar vind je bovenaan de pagina de knop ‘aanmelden activiteiten’. Druk op de knop en je komt bij het aanmeldformulier, vul voor de volledigheid alle vakjes in. Eventuele bijzonderheden ten aanzien van de activiteit kun je onderaan het formulier invullen.

Als je een relevante afbeelding meestuurt, zal deze bij de activiteit geplaatst worden. Om de kwaliteit te waarborgen, moet de afbeelding minimaal 500 x 500 pixels zijn. Stuur je geen afbeelding mee? Dan zal de redactie een passende afbeelding plaatsen.

Plaatsing van  de activiteit

De activiteit zal zo snel mogelijk geplaatst worden op de activiteitenpagina, je krijgt een berichtje van de redactie zodra de activiteit geplaatst is. Mochten we aanvullende vragen hebben dan nemen we contact met degene die de activiteit aangemeld heeft.

Na plaatsing op de website zal er t.z.t. ook aandacht aan de activiteit besteed worden via onze social media kanalen.

Inschrijven op activiteiten

Achter de schermen wordt er hard gewerkt aan inschrijfformulieren zodat bezoekers zich ook via onze website aan kunnen melden voor de activiteiten. Zodra deze functie werkt, laten we dat weten!

Vragen?

Organiseer je een leuke activiteit en wil je dat aan zoveel mogelijk mensen in de gemeente Brummen laten weten? Meld je activiteit dan aan via de activiteitenpagina! Heb je nog vragen over het aanmelden van activiteiten? Neem dan contact op met de redactie via redactie@stichtingsportkompas.nl.