Activiteiten Herfstvakantie 2022

Bounce-House-Rentals-in-Zelienople-PA

Vrijdag 21 oktober krijgen de kinderen in de gemeente Brummen herfstvakantie. Een mooie periode om leuke en ontspannen activiteiten te gaan doen. Hieronder vindt u extra informatie over de verschillende onderdelen.
Klik op de flyers voor meer informatie wat zich waar afspeelt.

.

Sportkompas organiseert in de herfstvakantie tal van activiteiten voor jong en oud.
Om te beginnen is er in samenwerking BC ’t Pluumpje op maandagmiddag 24 oktober een badminton activiteit voor alle leeftijden in sportzaal de Bhoele.

Het grote peuter – kleuterfeest

Dinsdag 25 oktober staat het grote peuter-kleuterfeest op het programma bij Sportkompas. Een sport en spelochtend juist voor de jonge inwoners van de gemeente Brummen. Uiteraard zijn ook peuters en kleuters uit de regio welkom! Van 10.00 – 12.00 uur hebben de deelnemers een heus sportfeest. Lekker ongedwongen bewegen en plezier hebben tijdens het klimmen, klauteren, gooien, balanceren en nog veel meer! In kleine groepjes gaan de kinderen deze ochtend alle onderdelen langs waarbij het vooral gaat om samen het plezier in bewegen te ervaren. Het belooft een groot gezellig en sportief feest te worden.
De kinderen hoeven zich niet aan te melden, ze kunnen gewoon komen en lekker mee doen!

In de middag staat “Tennis je fit” centraal bij TV Leuvenheim. Hierbij zijn ouderen en kwetsbare inwoners van harte welkom om te komen ervaren wat tennissen is. Hierbij is rekening gehouden met een lage belastbaarheid van de deelnemers.

Happy Day

De Happy Day is een jaarlijkse sport- en speldag voor mensen met een verstandelijk en/of lichamelijke beperking. Naast dat er activiteiten georganiseerd worden op de locatie Rhienderoord, mogen de deelnemers ook aan een activiteit deelnemen aan de naastgelegen sportschool Indoor Sport Brummen. De deelnemers bewegen op 2 verschillende niveaus, zowel midden als hoog niveau. Deelname kan ook individueel, aanmelden via info@stichtingsportkompas.nl of erik@stichtingsportkompas.nl.

Holiday Kids fundag

Holiday Kids Fun, een dag vol plezier, spel en vermaak. Een ochtendprogramma in de sporthal en het middagprogramma in de zwemzaal. Dit jaar is het thema circus. Het beloofd een leuke en sportieve dag te worden. Kom je ook? Kortom Sportkompas zet zich in om meer mensen het plezier in bewegen te laten ervaren. Sportstimulering of bewegen draagt positief bij aan de gezondheid en de vitaliteit van de inwoners van de gemeente Brummen.
Voor de Holiday Kids Fundag moeten de kinderen zich opgeven, dit kan bij de receptie van het zwembad Rhienderoord. Hier ligt een lijst klaar, daarop wordt de naam en leeftijd van het kind genoteerd. Bovendien wordt gevraagd of zij op de foto mogen en of zij ook een lunch willen. Een mobiel telefoonnummer dient tevens te worden doorgegeven.