Activiteiten Kerstvakantie 2022

kerstballen

Gedurende de kerstvakantie organiseren we vanuit Sportkompas verschillende activiteiten.

LET OP!! Op de laatste flyer hieronder staat een onjuiste tijd. Op vrijdag 6 januari is er recreatief zwemmen voor slechts €2 van 12.30-15.30 uur. Met een uitloop tot 16.00 uur Thema: Wintergames!

Dieren Speurtocht

In Dierenpark ’t Goor in Brummen leven vele dieren. Van klein tot groot. In de kerstvakantie organiseert Stichting Sportkompas een speurtocht voor de jongste inwoners van de gemeente Brummen. Ga gezellig met elkaar op zoek naar deze dieren die zich goed hebben verstopt achter en in de bomen, of misschien toch in de struiken.
Heb jij alle dieren gevonden en afgestreept op de kaart? Dan ben je een echte dierenspeurder. De tocht is circa 2 kilometer lang.

Opgeven is niet nodig, dus kom gerust langs tussen 11.00 – 14.00 uur voor deze gezellige gratis beweegactiviteit. Startpunt is voor Kindcentrum het P@rk, Troelstralaan 45, 6971 CN Brummen.

Trefbal wintereditie

Woensdag 28 december staat een trefbalactiviteit op het programma op locatie Rhienderoord. Het is in deze kerstvakantie natuurlijk een bijzondere editie, namelijk de wintereditie!
Er zijn verschillende vormen van trefbal zoals gooien met sneeuwvlokken, sneeuwballen en uiteraard met “kerstballen”.
Doe kje gezellig mee? Kom dan samen met je vrienden om 12.00 uur naar de sporthal en neem je gymschoenen mee. De beweegactiviteit is gratis en wordt verzorgd door de beweegcoaches van Stichting Sportkompas. Er wordt rekening gehouden met de verschillende leeftijden n een hoge bewegingsintensiteit. Zodat je het niet koud krijgt in deze winterse sferen!
Locatie: Rhienderoord, L.R. Beijnenlaan 20, 6971 LE Brummen.

Winter Viking Run

Wil je als een echte Viking over uitdagende obstakels bewegen? Kom dan op donderdag 29 december naar Sporthal de Bhoele in Eerbeek. Het team van Sportkompas bouwt de hal op met sport en spelmateriaal om iedereen uit te dagen op zijn/haar eigen niveau om de obstakels te trotseren. Deelname is gratis deze middag en er wordt in verschillende leeftijdsblokken gewerkt. De activiteit is in de sporthal dus neem je gymschoenen mee!

11.00 – 12.00 uur groep 3/4 van de basisschool
12.15 – 13.15 uur groep 5/6 van de basisschool
13.30 – 14.30 uur groep 7/8 van de basisschool

Locatie Sporthal de Bhoele, Händelstraat 45, 6961 AB Eerbeek.