Bruvoc dames 2 kampioen

190505_Bruvoc dames 2 kampioen

Ingestuurd persbericht door de redactie van Bruvoc.

Afgelopen volleybalseizoen zijn er weer een aantal teams kampioen geworden bij volleybalvereniging Bruvoc, waaronder ook dames 2. De lat lag hoog aan het begin van het seizoen en alle ambities werden waargemaakt. Uiteindelijk was het kampioenschap terecht behaald.

Al aan het begin van het seizoen was duidelijk dat de strijd om het kampioenschap zou gaan tussen drie teams: Voorwaarts uit Twello, Avior uit Deventer en Bruvoc uit Brummen. Met stabiel spel en op de juiste momenten pieken heeft Bruvoc dames 2 het kampioenschap naar zich toegetrokken. De directe concurrenten verloren allemaal met 3-1 van dames 2. Met dit resultaat keert het team na 1 jaar in de derde klasse weer terug in de tweede klasse. Hier zullen ze komend seizoen weer spelen, net zoals dames 1 van Bruvoc.

In een afgeladen Rhienderoord moesten er stoelen bijgehaald worden om alle supporters een plaats te geven. In de wedstrijd tegen Dio Ugchelen dames 1 kon met een overtuigende 4-0 overwinning officieel de vlag uit en was het kampioenschap een feit.

Wil je meer weten over Bruvoc? Neem dan een kijkje op hun website.