Bruvoc Dames Recreanten kampioen

bruvoc dames kampioen

Afgelopen seizoen is er bij Bruvoc een nieuw damesteam gestart in de recreantencompetitie. Het eerste seizoen was direct succesvol: bijna ongeslagen werd het team kampioen.

Vorig jaar sprak Eline van de redactie met Thea Timmer, de aanvoerder van het destijds net nieuw opgerichte team. Dat artikel kun je hier lezen. Ze vertelde toen al dat het team strijdlustig was en dat ze het niveau van de competitie behoorlijk goed aankonden. Dat blijkt nu uit het feit dat het recreantenteam kampioen is geworden.

Zonder sponsoren geen recreantenteam

Een nieuw team kan natuurlijk niet zonder sponsoren en koningsnacht vorig jaar bleek een mooi moment te zijn om deze te vinden. Heel spontaan meldden de firma Waanders, de firma Intercombi en kinderdagverblijf Malin zich aan om de tenues van de dames te sponsoren.

Met daarnaast een goede inzet, de juiste teamspirit en veel sfeer is het afgelopen seizoen een succes geworden. Het volleybalseizoen werd gezellig afgesloten met een wedstrijd tegen de sponsoren en “de mannen”. Bijna ongeslagen kampioen en door naar een hogere klasse, dat belooft veel voor komend seizoen!

Gefeliciteerd, dames!