Colofon

De website van Stichting Sportkompas is ontwikkeld door Stichting Sportkompas in samenwerking met Best4u en Traffic Today. Heb je een vraag of opmerking over de website? Neem dan contact op met de redactie.

Disclaimer

Stichtingsportkompas.nl is met zorg samengesteld. Maar we kunnen niet garanderen dat er geen onjuiste of verouderde informatie op staat. Stichting Sportkompas aanvaardt daarom geen aansprakelijkheid voor schade van welke aard dan ook, die het gevolg is van onjuiste informatie op de website. Stichting Sportkompas gaat door het plaatsen van informatie op de website geen verplichtingen jegens derden aan van welke aard dan ook. Aan de inhoud van de website kunnen daarom uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend.

Auteursrecht

Alle teksten en afbeeldingen op Stichtingsportkompas.nl zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door anderen. Staat er een tekst of afbeelding op deze website waarvan verkeerde copyrights worden gebruikt, laat dit dan weten aan de redactie.

Contactgegevens:

Stichting Sportkompas