De 3 meest gelezen artikelen van 2018

meest gelezen artikelen

Het nieuwe jaar is alweer begonnen, maar we kunnen het niet nalaten nog één keer terug te blikken op vorig jaar. En wel met de 3 meest gelezen artikelen van 2018.

Het afgelopen jaar zijn we gestart met het online platform van Stichting Sportkompas met als doel sport, bewegen en gezondheid te stimuleren binnen de gemeente Brummen. Hoewel we nog niet zo lang bezig zijn, hebben we toch al leuke, interessante en vooral sportieve input mogen ontvangen en enthousiaste mensen mogen ontmoeten. Daar zijn we uiteraard erg blij mee, en om onze dankbaarheid te uiten willen we de personen en verenigingen die in de 3 meest gelezen artikelen aan bod komen, nog één keer in het zonnetje zetten!

Daar gaan we:

Op nummer 3: #wedstrijdvandeweek: Eerbeekse Boys wint met 4-0 van Lochem

Dit creatieve, gedetailleerde en bovenal eerlijke verslag van Eerbeekse Boys 3 werd ingezonden door Niels de Vries naar aanleiding van onze oproep op Facebook om wedstrijdverslagen op te sturen. Niels en Eerbeekse Boys 3: bedankt voor dit vermakelijke verslag!

Op nummer 2: Sporters aan het woord: Ineke en Dick zijn elke dag in beweging

In de rubriek ‘Sporters aan het woord’ vragen we sportievelingen die sporten in de gemeente Brummen naar hun beweegredenen. Onze redacteur Eline sprak met Ineke en Dick en kwam er zo achter dat sporten, bewegen en lekker buiten zijn als een rode draad door het leven van dit Brummense echtpaar loopt.

Op nummer 1: Uitgelicht: KV Mélynas

Het meest gelezen artikel is er eentje in de rubriek ‘Uitgelicht’, om precies te zijn lichten we in dit item KV Mélynas uit. Wij spraken voorzitter Henk Schut en bestuurslid Tom Russchen, tevens speles bij de club, over de dynamische sport, het nieuwe buitenveld en de betrokkenheid binnen de vereniging.

Eervolle vermelding: Tweedaags winterfeest met een oranje randje

Omdat het hier een activiteit betreft, georganiseerd door de Brummense Oranjevereniging, en geen artikel, telt deze eigenlijk niet mee in het rijtje meest gelezen artikelen… Maar omdat deze activiteit net zo vaak bekeken is als de nummer 3, vonden we het toch een vermelding waard. Inmiddels is het winterfeest geweest, daarom kunnen we geen link laten zien, maar we hebben begrepen dat het een topfeest was en dat is uiteindelijk waar het om draait!

Ook op onze website?

Dat waren de meest gelezen artikelen van 2018, wij willen iedereen bedanken voor de input en de samenwerking! Wil jij volgend jaar ook in een van onze rubrieken verschijnen, een wedstrijdverslag opsturen of ons voorzien van andere sport- en beweeggerelateerde berichten? Stuur dan een mailtje naar redactie@stichtingsportkompas.nl.