De doorgeefbokaal

Doorgeefbokaal2

Om de zoveel weken staat de Doorgeefbokaal bij iemand anders in ‘de pijzenkast’. Deze bokaal kan bij iedereen die ook maar iets met een (sport)vereniging- of club doet terechtkomen (spelers, bestuursleden, vrijwilligers, oprichters etc.). Degene die in het bezit is van de bokaal geeft kort antwoord op een paar vragen.

Mariska Mediati (31 jaar) van handbalvereniging Brummen trapt af:

“Ik ben al bijna 20 jaar actief bij handbalvereniging Brummen. In het team van dames 1 speel ik op de linker hoek. Afgelopen jaar werden we kampioen en daar zijn we best een beetje trots op. Daarnaast ben ik als vrijwilliger verantwoordelijk voor de website en beheer ik de algemene mailbox. Ook wanneer er activiteiten zijn om extra geld voor de vereniging op te halen zet ik mij graag in. Bijvoorbeeld tijdens onze jaarlijkse tulpenverkoop, de grote clubactie of verkoop van aardbeien en kersen op het marktplein in Brummen.

Wat onze vereniging zo leuk maakt is de gezelligheid. Natuurlijk gaan we voor resultaat maar we zijn een hechte vereniging waar iedereen betrokken is. Het valt op dat de meeste leden jaren verbonden blijven aan de vereniging, ook als ze niet meer actief handbal spelen.”

Mariska heeft de Doorgeefbokaal doorgegeven aan Sonny Scherpenzeel van Train2Perfection in Eerbeek. De volgende keer maken we in deze rubriek nader kennis met Sonny. Tot dan!