De drie meest gelezen artikelen van het eerste kwartaal van 2019

top 3 artikels (2)

Het eerste kwartaal van 2019 zit er nu alweer op. De lente is officieel begonnen en het weer wordt ook steeds lekkerder. Een mooie gelegenheid om terug te blikken op de drie meest gelezen artikelen van het eerste kwartaal van 2019.

Ons online platform bestaat nu iets meer dan een jaar met als doel sport, bewegen en gezondheid te stimuleren binnen de gemeente Brummen. Hoe langer we actief zijn en ons bezighouden met dit doel, hoe meer input wij toegestuurd krijgen van verenigingen en leden en daar zijn we heel erg blij mee. Van wedstrijdverslagen tot oproepen voor trainers en leiders, wij zijn heel dankbaar voor iedereen die deze input naar ons gestuurd heeft. Om onze dankbaarheid te uiten blikken we nog even terug naar de drie meest gelezen artikelen van het eerste kwartaal van dit jaar.

Nummer 3: Trainer gezocht: Handbal Brummen

Een bestuurslid van Handbal Brummen stuurde ons een bericht met daarin de vraag naar een trainer/coach voor Dames 1 en Dames recreanten. Inmiddels is er een trainer gevonden voor de Dames van Handbal Brummen. Voor meer informatie over Handbal Brummen kun je een kijkje nemen op hun website.

Nummer 2: Uitgelicht: Shaolin Kung Fu Brummen & Zutphen

In onze rubriek ‘Uitgelicht’ lichten wij elke maand een vereniging uit en maken wij daar een verslag van. In januari gingen Eline en Nick van de redactie langs bij Patrick, oprichter en eigenaar van Shaolin Kung Fu in Brummen en Zutphen. De vechtkunst-stijl geeft zowel kinderen als volwassenen meer zelfvertrouwen. Ook leer je wijze lessen uit de lessen van de Shaolin Kung Fu.

Nummer 1: Vacature: Verenigingsondersteuner stichting Sportkompas (PT 20-24 uur p/week)

Het meest gelezen artikel is de vacature voor Verengingsondersteuner binnen stichting Sportkompas. Wij zochten iemand die ons kon helpen binnen onze stichting. De vacature is inmiddels al gesloten en er kan niet meer gereageerd worden.

Ook op onze website?

Dat waren de meest gelezen artikelen van het eerste kwartaal van 2019. Wij willen iedereen bedanken voor de input en de samenwerking! Wil jij ook in een van onze rubrieken verschijnen, een wedstrijdverslag opsturen of ons voorzien van andere sport- en beweeggerelateerde berichten? Stuur dan een mailtje naar redactie@stichtingsportkompas.nl.