De Griezelspeurtocht was een groot succes!

halloween-griezelspeurtocht

Het is alweer eventjes geleden dat de Griezelspeurtocht gehouden werd, en wat was het een succes. Er deden maar liefst zo’n 320 kinderen én hun begeleiders mee. Wat was dat super!

Op vrijdag 19 oktober vond de Griezelspeurtocht plaats in Brummen. De deelnemers verschenen allemaal geheel in Halloweenstijl. De tocht begon om 19:00 uur bij de muziekkoepel op het Marktplein. Gedurende de tocht konden de deelnemers bij een aantal winkels en griezelplekken een opdracht uitvoeren om zo aanwijzingen te vinden om het mysterie van de tocht op te lossen. De Griezelspeurtocht duurde ongeveer anderhalf uur en deelname was gratis.

De Griezelspeurtocht werd georganiseerd door jongeren en jongerenwerkers van Jongerencentrum Base in samenwerking met Brummense ondernemers. Wat was het een succes!

Wil je  op de hoogte blijven van de activiteiten? Like dan de Facebook pagina van Talenthouse Brummen Eerbeek. Dat kan via deze link.