For Girls Only doet mee aan Nationale Opschoondag

opschoondag (2)
Zaterdag 23 maart is de Nationale Opschoondag. Bertine Lentink Food & Sport coach en haar trainingsgroep For Girls Only doen hier jaarlijks aan mee en zijn ook dit jaar weer van de partij. Ze sporten altijd in de buitenlucht en sporten natuurlijk het liefst in een schone en opgeruimde omgeving.
Op zaterdag 23 maart is de 17e editie van de Nationale Opschoondag. Iedereen die hieraan meedoet gaat naar buiten om zwerfafval in de straten op te ruimen. Veel scholen organiseren allerlei opruimacties om de kinderen zo actief bezig te laten zijn met het opruimen van de natuur. Veel gemeenten trekken er al hard aan om zwerfafval te verminderen en de gemeente Brummen is er daar één van. Een gemeente zonder zwerfafval is aantrekkelijker voor bewoners, bedrijven en ondernemers en helpt mee aan een beter milieu.
Het bijzondere is dat Bertine Lentink en haar groep niet alleen op 23 maart meedoen aan de Nationale Opschoondag. Van dinsdag 19 t/m zaterdag 23 maart kun je hen de gehele week tijdens de trainingen in Brummen en Zutphen zien opruimen. Met tuinhandschoenen aan, vuilniszakken mee en uiteindelijk met een boel verzamelde troep draagt For Girls Only een mooi steentje bij aan de Nationale Opschoondag.

Zet jezelf ook in voor een schoon milieu en ga zaterdag 23 maart de straten langs om zoveel mogelijk zwerfafval op te ruimen!