Gezond Groeien in gemeente Brummen

watermelon (2)

Gezond Groeien

We hebben voor jou een cadeau, namelijk:
Je eigen coach, diëtist en fysiotherapeut!

Op een sportieve en afwisselende manier werken aan een gezonde leefstijl voor nu en voor later.

Gezond Groeien is een programma voor kinderen van 4 tot 16 jaar en hun ouders.

Pak jij ons cadeau uit?

In de gemeente Brummen is Stichting Sportkompas de verbinder en aanjager van het project.

Samen met kinderen en ouders ervaren wat bewegen, ontspannen en goede voeding voor je doet.  Je zelfvertrouwen laten groeien en fitter en sterker in lijf èn hoofd! Gezond Groeien  helpt het hele gezin gezond te zijn.

Het eerste gesprek heb je met een gezinscoach. Deze coach begeleidt jullie gezin op een positieve manier naar een gezondere leefstijl. Samen met de coach ga jij als ouder, en liefst ook samen met je kind aan de slag met lekker en gezond eten. Daarvoor doe je samen de boodschappen en leer je alternatieven vinden.

Samen bedenken jullie hoe je gezonder kunt eten en ook gezondere snacks kunt maken. Zo houd je zelf de regie en de gezinscoach en de diëtiste staan naast je, met tips en contact.

Gezond Groeien is als het ware een cadeau voor het kind en het gezin. Het bestaat uit de begeleiding van een kinderfysiotherapeut, gezinscoach en diëtist. Daarbij wordt rekening gehouden met de culturele achtergrond en wensen en behoeften van ouders en het kind …wat pak je uit en gebruik je van het cadeau.

Voor meer informatie of het aanmelden van uw kind kunt u contact opnemen met Marion Albers 06 538 05 522 of info@tuys.nl of kijk op www.stichtingsportkompas.nl

De huidige partners van het project gezond groeien 2.0 zijn;

• Fysiotherapie Eerbeek en Loenen
  • Tuys
  • GGD
  • stichting Verian
  • Team voor elkaar
  • Gemeente Brummen
  • Stichting Sportkompas

*Gezond Groeien is een project wat past binnen de ambities van het Lokaal Sportakkoord Brummen.

Voor meer informatie of het aanmelden van uw kind kunt u contact opnemen met Marion Albers, per mail via marionalbers@tuys.nl. De eerste bijeenkomst zal plaats vinden in september 2020. Datum en tijdstip wordt nader bekent gemaakt, dit is mede afhankelijk van de huidige maatschappelijke ontwikkelingen in het kader van het coronavirus