Gouden medailles bij Sparta Brummen

sparta 24042

Afgelopen zaterdag heeft Sparta Brummen bij de eerste wedstrijd dag van het seizoen 2021/2022 in Putten de gouden medailles mee naar huis genomen.

Bij alle wedstrijden voor teams voor middenbouw en bovenbouw van Sparta Brummen selectie wisten ze als eerste te eindigen!  Een daverend succes na een lange tijd van wachten op wedstrijden door de corona maatregelen.

Een geweldige prestatie, zeker omdat er veel nieuwe regels zijn gekomen in de turnsport waardoor de meiden nu de wedstrijden in teams turnen en niet meer individueel. Dit seizoen is Sparta Brummen tevens gestart met de nieuwe trainster voor de selectie, Lorraine Berends. Maar deze successen op de wedstrijd hadden we niet durven dromen. Wat een toppers.

Dat geeft Sparta Brummen weer goede moed met de selectie de komende wedstrijden te turnen.

Lijkt het je ook superleuk om met een groep meiden te gaan voor succes en ze de eerste “kunstjes” te leren in de turnsport?  Na de zomervakantie kunnen we nog een trainster gebruiken voor de donderdagavond van 17-19. Sparta Brummen biedt een leuke verdienste en een mooie groep kinderen met talent die wellicht in de toekomst ook de gouden medailles kunnen op gaan halen bij de wedstrijden!  Interesse, neem dan contact op met bestuur@spartabrummen.nl