Gymnastiekvereniging Kracht en Vlugheid Eerbeek op zoek naar bestuursleden

gymnastiekvereniging Eerbeek

Ingezonden door gymnastiekvereniging Kracht en Vlugheid Eerbeek

Gymnastiekvereniging Kracht & Vlugheid bestaat al sinds 1926 en heeft veel meegemaakt. De vereniging telt ongeveer 300 leden. Velen uit Eerbeek hebben door de jaren heen kunnen genieten van sport en gezelligheiden en doen dat nog steeds. Dit is altijd mogelijk geweest dankzij een groot aantal betrokken personen en vrijwilligers, die opstonden en hielpen bij het organiseren van activiteiten en het regelen van zakelijke kanten. Zonder hen was dat niet gelukt en nu kan Kracht en Vlugheid jouw hulp gebruiken.

Het huidige bestuur telt officieel acht leden. Vier van hen hebben, na een lange tijd in het bestuur te hebben gezeten, aangegeven hun functie te willen beëindigen. Sindsdien is Kracht en Vlugheid  druk bezig met het werven van nieuwe bestuursleden. Tot op heden is de oproep voor nieuwe bestuursleden onbeantwoord gebleven. Dit zorgt ervoor dat de vereniging in een noodtoestand verkeert. Zonder bestuur kan de vereniging niet bestaan en zullen ze moeten besluiten om de vereniging zoals deze nu is te beëindigen. Dit wil natuurlijk niemand maar het is zeker iets wat onvermijdelijk zal zijn als er geen mensen opstaan en zich aanmelden.

Dit is een oproep aan een ieder om zich aan te melden als bestuurslid. Als er vóór 1 februari 2019 geen aanvulling is op het bestuur kunnen we helaas niets anders dan de vereniging opheffen.

De volgende functies staan vacant:

– Voorzitter

– Penningmeester

– Secretaris

Daarnaast zoekt de vereniging naar een nieuwe technische leiding en naar een persoon met kennis op gebied van verzekeringen en contracten.

Voel je je betrokken en heb jij het in je om de vereniging weer op de rit te krijgen? Meld je dan nu aan en help deze vereniging te blijven bestaan! Kracht & Vlugheid heeft jullie echt heel hard nodig! Je kunt je aanmelden via het e-mailadres: bestuur@krachtenvlugheid.eu