Handbalvereniging Brummen geeft clinic tijdens Nationale Sportweek

HV Brummen

In het kader van de Nationale Sportweek heeft Handbalvereniging Brummen op woensdag 25 september j.l. een clinic gehouden om jongens en meisjes in de leeftijd van 5 t/m 12 jaar kennis te laten maken met handbal. De clinic werd gegeven in de thuishaven van de vereniging: sporthal de Bhoele te Eerbeek.

De opkomst was groot. De kinderen werden in groepjes verdeeld op leeftijd. Onder begeleiding van echte handballers werd een circuit doorlopen zoals op doel gooien met een doek met gaten, ballonnen proberen te raken, pionnen omgooien, estafette en nog enkele spellen. Tijdens de spelletjes kregen de kinderen wat te drinken. De kinderen waren ontzettend enthousiast en sommigen hadden het gooien en mikken al gauw onder de knie. Het uur was ook zo om

Handbalvereniging Brummen kan terugkijken op een geslaagde clinic en hoopt kinderen enthousiast gemaakt te hebben. Heeft uw dochter/zoon misschien ook interesse om kennis te maken met de handbalsport, neem dan een kijkje op de website of neem contact op met het secretariaat via telefoonnummer 06-23701444.