Happy Day

Happy day officieel_01

De Happy Day is een jaarlijkse sport- en speldag voor mensen met een verstandelijk en/of lichamelijke beperking. Dit mooie initiatief is ontstaan door een samenwerking met Philadelphia en Stichting Sportkompas en word elk jaar georganiseerd op de vrijdag in de herfstvakantie. Naast dat er leuke activiteiten georganiseerd worden op de locatie Rhienderoord, mogen de deelnemers ook aan een activiteit deelnemen aan de naastgelegen sportschool Indoor Sport Brummen. De deelnemers bewegen op 2 verschillende niveau’s, zowel midden als hoog niveau. Normaal gesproken beginnen we de dag met zijn allen en sluiten we de Happy Day af met een gezamelijke lunch en een medaille. Voor dit jaar zou de dagindeling er wat anders uit komen te zien ivm het corona virus.

Helaas hebben we dit jaar moeten besluiten om de Happy Day niet door te laten gaan ivm de veiligheid en de gezondheid van onze deelnemers. We hopen volgend jaar weer een hele mooie dag kunnen neerzetten.

Voor 2021 staat de Happy Day gepland op vrijdag 22 oktober.

Heeft u vragen of wilt u een bijdrage leveren aan deze bijzondere dag? Mail gerust naar Mindy de Lange: mindy@stichtingsportkompas.nl