Hart for her steunt de Hartstichting

DSC00014

‘Hart for her’ Nederland heeft hart voor vrouwen. Haar missie is een miljoen vrouwen op de wereld sterker te maken. Dat doet ‘hart for her’ op allerlei manieren. Zo helpt ‘hart for her’ vrouwen een fit lijf en een fit hart te krijgen door te bewegen. Soms lijkt bewegen helemaal niet zo leuk en schiet het er makkelijk bij in. Terwijl juist dat half uurtje bewegen zo ontzettend veel goeds doet voor het lichaam. Het is aangetoond dat het de kans op hartklachten aanzienlijk verminderd. ‘hart for her’ doet er daarom alles aan om het bewegen leuk te maken, zodat vrouwen o.a. een sterker hart krijgen.

De hartstichting geeft veel voorlichting over het belang van hartzaken voor vrouwen. ‘Hart for her’ vindt dit belangrijk. Want symptomen van hartklachten zijn bij vrouwen anders dan bij mannen.Daarom steunt ‘hart for her’ van harte de Hartstichting en heeft hen met plezier een check overhandigd met een mooi bedrag.

(Bron: https://hartforher.nl/gezond-bewegen-vrouwen-sport/73-hart-for-her-ondersteunt-de-nederlandse-hartstichting)