IJsselborg Hendriks trouwe sponsor Bruvoc dames 2

191021_Bruvoc D2 IJsselborg Hendriks

Ingezonden persbericht door de redactie van Bruvoc

Het is nog maar het begin van het volleybalseizoen, toch was het zaterdag 12 oktober al tijd voor een feestje. IJsselborg Hendriks, bekend in Brummen en omstreken voor bankzaken en verzekeringen, is al jarenlang een trouwe sponsor van Bruvoc. Zelf is Henk Hendriks actief bij de vrijdagavondrecreanten en Anita is sinds vorig seizoen de stuwende kracht achter het wedstrijdsecretariaat. En ze zijn eigenlijk altijd op de tribune te vinden als hun dochter speelt in dames 2. Kortom, vertrouwde gezichten binnen Bruvoc.

Na de officiële plichtplegingen – zoals op de foto met de sponsor – speelde het team haar wedstrijd tegen Voorwaarts D2 uit Twello. Het leek een relatief makkelijke overwinning te worden, maar na een 2-0 voorsprong in sets werd het toch gelijk (2-2). Een spannende vijfde set werd door het team van Bruvoc met 16-14 over de streep getrokken: 3-2 winst. Onder het toeziend oog van Henk en Anita Hendriks op de tribune natuurlijk.

Volleybalvereniging Bruvoc staat bekend als een gezellige vereniging, met veel betrokken leden. Velen van hen dragen een steentje bij, onder andere door het oppakken van een bestuursfunctie of het meedraaien in een van de vele commissies. Vanuit die betrokkenheid starten ook veel sponsoractiviteiten voor de vereniging.

Benieuwd of volleybal ook iets voor jou is? Lijkt het je leuk om eens mee te trainen? Dat kan natuurlijk altijd. Neem contact op met secretariaat@bruvoc.nl en dan zien we je graag in sporthal Rhienderoord.