Jouw verslag op onze website? Dat kan!

Foto door Peter Lous

Wij, de redactie van Stichting Sportkompas, nodigen alle inwoners van de gemeente Brummen uit om hun bezigheden op het gebied van sport, bewegen en gezondheid met ons te delen.

Laagdrempelig

Stichting Sportkompas is sinds 1 februari dit jaar actief en heeft als belangrijkste taak sporten, bewegen en gezondheid in de gemeente Brummen te stimuleren. Daarbij wordt nauw samengewerkt met (sport)verenigingen, zorg- en welzijnsorganisaties en het onderwijs. De website en de bijbehorende social media kanalen hebben als doel inwoners van de gemeente Brummen te informeren over de diverse mogelijkheden wat betreft sporten, bewegen en gezondheid. De website is een laagdrempelige manier om informatie op te zoeken, in contact te komen met de verschillende verenigingen, clubs, organisaties en overige sport- en gezondheidsaanbieders en om te kijken wat er allemaal georganiseerd wordt.

Voor iedereen

Alle (sport)verenigingen en clubs hebben een eigen pagina op de website, met daarop relevante informatie en de mogelijkheid om door te klikken naar de website van de betreffende aanbieder, en worden van harte uitgenodigd om hun activiteiten en bezigheden met de redactie te delen. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat sporten, bewegen en gezondheid gemeentebreed aandacht krijgen en dat niemand langs de zijlijn hoeft te staan: het digitale platform is er voor iedereen.

Ontwikkeling

Het platform is nog volop in ontwikkeling en wij (de redactie) zijn continu bezig met het verbeteren van de inhoud van de website en de bijbehorende social media kanalen. Om het platform ook een verbindende factor te laten zijn, nodigen wij alle inwoners van de gemeente Brummen uit om hun bezigheden op het gebied van sport, bewegen en gezondheid met de redactie te delen.

Ideeën en input zijn dan ook meer dan welkom. Heb je meegedaan aan een (sport)wedstrijd of was je aanwezig als toeschouwer? Dan ontvangen wij daar graag een verslag van! Ook als je foto’s hebt of een leuk filmpje vinden we het erg leuk om deze te ontvangen (vraag degenen die erop staan wel even om toestemming!). Ook als je mee gedaan hebt aan een activiteit of als je aanwezig was bij een lezing of bijeenkomst, nodigen we je van harte uit om je ervaring met ons te delen! Wie weet zie je jouw inzending dan binnenkort hier op de website terug!

Mail ons op: redactie@stichtingsportkompas.nl.