Jouw wedstrijdverslag hier op onze website?

oproep-website-waterpolo

Hoe leuk is dat? Jouw wedstrijdverslag hier op onze website!

Sport jij en heb je afgelopen weekend een wedstrijd gehad en vind je het leuk om ons daarvan op de hoogte te brengen? Dat kan! Je kunt nu jouw wedstrijdverslag insturen en wie weet zie je het dan terug op onze website en social media kanalen. Uiteraard onder vermelding van jouw naam (tenzij je dat niet wilt…?)

Heb je zelf niet gesport, maar wel naast de lijn gestaan of op de tribune gezeten om iemand anders aan te moedigen? Ook dan vinden we het leuk om een verslag van je te ontvangen!

Misschien heb je afgelopen weekend niet gesport of naar een wedstrijd gekeken, maar ga je dat komend weekend of een andere keer wel doen? Wij stellen je inzending zeer op prijs!

Je mag je wedstrijdverslag, bij voorkeur in combinatie met een leuke foto of een cool filmpje (niet te lang…) (en vraag wel even aan degene(n) die erop staat/staan of publicatie akkoord is), opsturen naar: redactie@sportkompas.oplevering4u.nl

P.S. Van welke sport je een verslag instuurt maakt niet uit, zolang het maar om een vereniging of club uit de gemeente Brummen gaat!