Kangoeroe Klup voor de kleinste kinderen.

Image-1

Korfbalvereniging Mélynas is een gezellige vereniging. Niet alleen jeugd dat wedstrijden kan en wil spelen, maar ook de allerkleinste jeugd is bij ons van harte welkom. Voor hen is de Kangoeroe Klup. De Kangoeroe Klup is voor kinderen van 2 tot 6 jaar, die lekker samen willen rennen, spelen met ballen, pionnen, korven en stiekem een beetje leren korfballen. Korfbal is een sport dat zowel buiten als binnen wordt gespeeld. In het voorjaar en in de zomer gaan we naar buiten. Maar als het weer guur wordt zoeken we de warmte van de zaal op. De naam Kangoeroe Klup is gekozen omdat de kangoeroe veel overeenkomsten heeft met vaardigheden die horen bij de korfbalsport zoals snelheid, wendbaarheid en sprongkracht.

Daarnaast heeft de kangoeroe een buidel die aan jonge kangoeroes bescherming en veiligheid biedt. De Kangoeroe Klup is symbolisch gezien de buidel – een veilige en warme plaats – voor onze jongste leden! Vier kangoeroes, genaamd Scoro, Funny, Jumper en Spurt vervullen een hoofdrol binnen de Kangoeroe Klup. Elk met hun eigen specialiteit.

De kangoeroeklup vindt plaats op:

• 7 mei  van 10:30 tot 11:30
  • 14 mei van 10:30 tot 11:30
  • 21 mei van 10:30 tot 11:30
  • 28 mei van 10:30 tot 11:30
  • 11 juni van 10:30 tot 11:30
  • 25 juni van 10:30 tot 11:30

Kom je ook spelen?

Voor meer informatie kan je mailen naar:

Info@kvmelynas.nl

Korfbalveld K.V.Mélynas