Karateka naar Wereldkampioenschap JKS in Dublin

Karate Eerbeek (2)

Met enige gepaste trots vertelde leraar Ronald van den Eyssel van Karate Club Eerbeek dat jeugdpupil Roselie Vleeming is geselecteerd en mag uitkomen voor het wedstrijdteam JKS Benelux (Nederland-Belgie-Luxemburg). Hierdoor mag zij meedoen aan het Wereldkampioenschap onderdeel Kata jeugd (10-11 jaar JKS) in Dublin 24 augustus 2019.

Roselie traint nu al een aantal jaren en door haar goede prestaties, haar inzet en de voorkeur voor de Katavormen is ze een potentiële kanshebster. Roselie heeft afgelopen tijd veel getraind en enkele selectietrainingen meegedaan. Bij deze trainingen kreeg zij een positief advies waardoor ze nog meer kan trainen en voorbereiden voor het Wereldkampioenschap.
Dit wereldkampioenschap vindt om de 2 jaar plaats en de deelnemers zijn van wereldwijde afkomst. Elke deelnemer traint op het niveau van de Japan Karate Shoto Federatie uit Japan.

De komende tijd zal Roselie haar goed voor moeten bereiden en trainen voor dit kampioenschap. Ondanks wat de uitslag op het Wereldkampioenschap zal zijn, is het natuurlijk een superprestatie wat Roselie heeft neergezet.

Wij wensen haar heel veel succes op het Wereldkampioenschap in Dublin!

Wil je meer weten over Karate Club Eerbeek? Neem dan een kijkje op hun website.