Kinder Vakantie Spelen Brummen & Eerbeek 2018

Een fantastische week vol met leuke spellen, avontuurlijke activiteiten, hutten bouwen en nog veel meer; dat wil toch ieder kind? Tijdens de Kinder Vakantie Spelen in Brummen en Eerbeek is het mogelijk! Van 13 t/m 17 augustus wordt sportpark de Hazenberg omgetoverd tot een heus speelparadijs voor alle kinderen in de gemeente Brummen.

Kinder Vakantie Spelen is een evenement waaraan het hele jaar achter de schermen door een werkgroep wordt gewerkt. Het vergt namelijk nogal wat voorbereiding om een goed programma uit te werken voor jaarlijks zo’n 180 kinderen. Tijdens de week zelf staan er zo’n 80 vrijwilligers klaar om de kinderen een geweldige week te bezorgen. Het is geweldig dat deze vrijwilligers hun eigen vakanties en/of vakantiewerk om de KVS heen plannen!

Ook krijgt de werkgroep veel steun van welwillende lokale ondernemers. Of het nu gaat om gebruik van het veld, een trailer, karton, leenauto’s, een plek om te schuilen met slecht weer, prijsjes voor de bonte avond of materialen. Alles gebeurt met gesloten beurs. Dit is bewonderenswaardig aangezien het zonder deze goodwill bijna onmogelijk is om zo’n week op te zetten. Gelukkig is deze goodwill al jaren aanwezig.

De werkgroep hoopt op een geweldige KVS week met mooi weer, enthousiaste kinderen en tevreden ouders. Mocht je naar aanleiding van bovenstaande vragen, opmerkingen, of ideeën hebben dan kun je contact opnemen met de organisatie van de Kinder Vakantie Spelen.

Voor de contactgegevens, meer informatie over het opgeven en het programma kun je terecht op de volgende websites:

www.kvsbrummen.nl
www.kvs-eerbeek.nl

Heel veel speelplezier voor alle kinderen die lekker gaan spelen tijdens de Kinder Vakantie Spelen 2018!