Laat mensen kennismaken met jouw vereniging in de Nationale Sportweek!

Foto Sportservice

Beste verenigingen en beweegaanbieders,

Wat een rumoerig jaar hebben we gehad met zijn allen. Vorig jaar was er gelukkig een hoop versoepeld, wat betreft de corona, rondom de Nationale Sportweek. Hierdoor hebben we het programma kunnen uitvoeren zoals gepland. Helaas ging het daarna weer bergafwaarts en hebben vele van jullie lang stilgelegen op het gebied van bewegen. Gelukkig zijn de vooruitzichten nu redelijk goed! Ik neem jullie dan ook graag mee in de planning voor de Nationale sportweek van 2021.

De Nationale sportweek vindt plaatst van vrijdag 17 t/m zondag 26 september. En ook dit jaar is het thema: Sport doet iets met je.
Naast het thema van de week, willen we dit jaar ook meedoen aan de themadagen;

Vrijdag: Opening NSW
Zaterdag: Sportclubs
Zondag: Sport en voeding
Maandag: Ouderen
Mochten jullie een activiteit hebben die kan aansluiten bij een thema, dan kunnen we dit bij de promotie mooi verwerken.

Zoals elk jaar willen wij vanuit Sportkompas weer een mooi programma maken om mensen uit de gemeente Brummen te stimuleren om te komen bewegen/sporten. Dit kan zijn bij bestaande activiteiten of extra activiteit voor in deze week.
Mochten jullie ideeën hebben, maar twijfels i.v.m. Corona, of lopen jullie ergens tegenaan? Stuur ons gerust een mailtje. Wij helpen graag om te kijken waar mogelijkheden liggen, zodat we met elkaar ook in de gemeente Brummen een geweldige Sportweek mogen beleven.

Voorafgaand van de Nationale Sportweek zal er vanuit Sportkompas een speciale NSW-krant worden uitgegeven. Voor deze krant zien we graag van elke vereniging en sportaanbieders een redactioneel stuk en een aantal foto’s tegemoet. Let op: zorg dat afbeeldingen/foto’s minimaal 1 MB zijn.

We hebben begrepen dat er afgelopen jaar wat onrust is ontstaan door de uitgever van de krant. We hebben hier contact over gehad en dit ook nu weer bespreekbaar gemaakt en hopen dat we dit jaar een prettige samenwerking kunnen ervaren.

Graag ontvangen wij van jullie een reactie en input voor woensdag 21 juli 2021 via: mindy@stichtingsportkompas.nl