Lokaal sportakkoord Brummen

image005

In de gemeente Brummen  is de afgelopen maanden gewerkt aan een Lokaal Sportakkoord.

Vele organisaties hebben hun ideeën en ambities op het gebied van Sport en Bewegen met ons gedeeld en al deze input hebben we gebruikt om het concept akkoord te schrijven

Waarom het Sport- en beweegakkoord in de gemeente Brummen?

Het Sport- en beweegakkoord heeft als doel dat iedereen in de gemeente Brummen een leven lang met plezier kan sporten en bewegen. Nu en in de toekomst. Ongehinderd, in een veilige en gezonde omgeving.  In het akkoord staan ambities die we met elkaar willen bereiken op het gebied van sport en bewegen.

Inloopbijeenkomst
Het is niemand ontgaan dat door het coronavirus inmiddels landelijk de nodige maatregelen zijn getroffen.

Hierdoor digitaal intekenen op het sportakkoord

We willen natuurlijk wél graag van de lokale organisaties weten aan welke acties in het akkoord ze een bijdrage kunnen en willen leveren. Bekijk daarom in de bijlage het Sport- en Beweegakkoord Brummen. Spreken één of meerdere acties in het akkoord jouw organisatie aan? En wil jullie organisatie aan de slag met een of meerdere acties?  Dat kun je dan hier aangeven. We willen jullie verzoeken dit voor 13 april te doen!

Spreken één of meerdere van de benoemde ambities en acties  in het concept u aan en wilt u graag een bijdrage leveren aan het akkoord? Of heeft u nog vragen en/of aanvullingen?

IN HET PDF HIERONDER LEEST U HET LOKAAL SPORTAKKOORD BRUMMEN.

20200313, Sport- en Beweegakkoord Brummen

Workshop “Sporters met een verstandelijke beperking” GAAT NIET DOOR

De workshop “ Sporters met een verstandelijke beperking” is gepland op donderdag 23 april 2020 van 19.00 -22.00 uur. Locatie Rhienderoord. De workshop is georganiseerd in samenwerking met VV Oeken. Vanwege het coronavirus moeten we deze workshop helaas annuleren. Verder informatie volgt.