Mededeling omtrent Coronavirus update

coronavirus

Na een grondige analyse van de richtlijnen van RIVM, GGD, NOC*NSF, Sportbonden en Vereniging Sport en Gemeenten rond het beperken van de risico’s van het Coronavirus, heeft het bestuur van Sportkompas besloten, de sportaccommodaties Rhienderoord te Brummen, Sporthal de Bhoele en Gymlokaal Kloosterstraat te Eerbeek per 13 maart 2020, 14.00u te sluiten vanwege het coronavirus.

Onze accommodaties zijn vanaf 01 juli weer open gegaan. Echter i.v.m. de vakantiesluiting, zijn de accommodaties (zoals hierboven genoemd) van maandag 20 juli t/m zondag 30 augustus gesloten. Voor onze huurders waar we een overeenkomst mee hebben, hebben we een brief geschreven. De brief is ook per e-mail en per post naar de verenigingen en sportaanbieders verstuurd. Onderaan dit bericht kunt u deze brief ook in .PDF bestand vinden en openen.

Wilt u gebruik maken van een van onze accommodaties, dan kunt u contact opnemen met Lucia Derickx. 0575-561544 of een e-mail sturen naar verhuur@stichtingsportkompas.nl

Brief