Meer leden (en ledenbehoud) door creatief denken

Schermafbeelding-2020-03-31-om-17.49.10

Meer leden (en ledenbehoud) door creatief denken

Sportkompas organiseert samen met Start2create een online mogelijkheid om “meer leden door creatief denken” eigen te maken. In deze drie online sessies kijk je met een andere blik naar het werven en behoud van leden. Wij zetten je brein op scherp met diverse creatief denken tools, zodat je vanuit onverwachte hoek tot unieke en praktische ideeën komt. Deze tools zijn natuurlijk ook te gebruiken in andere situaties zoals op het werk en in het gezin. Kortom vriendelijk verzoek deze mail binnen de vereniging of stichting te delen om kader, leden, vrijwilligers te inspireren om deel te nemen.

Wil jij zelf leren hoe jij creatief denken zelf kan inzetten, dan mag je deze avonden niet missen.

Datums:              10, 17 en 24 november 2021
Tijd:                     19.30 tot 21.30 uur, inloggen kan vanaf 19.15 uur

Het zijn drie sessies met snelheid, interactie en een lach.

Aanmelden kan via jacco@stichtingsportkompas.nl onder vermelding van meer leden door creatief denken.

De kracht van creatief denken

Met creatieve tools kan je tot nieuwe oplossingen komen voor vragen of problemen waar je tegenaan loopt. Of zelfs tot baanbrekende ideeën komen. Maar ook een toekomstvisie maken, kernwaarden bepalen of een strategie vormgeven. Door de verschillende manieren van stemmen zie je waar enthousiasme en draagvlak voor is. Weerstand krijgt daarmee een hele andere plek in een meeting of sessie met creatief denken.

Met de creatief denken tools ga je ook anders met elkaar communiceren en samenwerken. Je doorbreekt de sleur van een standaard meeting en er is niet steeds één iemand aan het woord.

Het inzetten van de tools kan op allerlei momenten. Bij spontane meetings of de vaste vergaderingen. Met kleine groepen en grote groepen. Op teamdagen of op netwerkbijeenkomsten.