Meld je nu aan! Besturen met impact.

lokale-besturen-netwerking-01

Besturen met impact

De rol van bestuurder wordt in een veranderende samenleving steeds uitdagender en complexer. Dat vraagt veel van een bestuurder, maar het biedt ook mooie uitdagingen om op persoonlijk vlak stappen te maken. De opleiding Besturen met Impact geeft hierbij een persoonlijke verdieping.

Samen met mede-bestuurders van verenigingen uit de gemeente Brummen verrijk je je kennis en bouw je tegelijk een netwerk op.

De opleiding  ‘Besturen met impact’ biedt bestuurders de mogelijkheid zich te ontwikkelen. Door het juiste gereedschap aan te bieden worden bestuurders op weg geholpen om de club nog beter te organiseren. Enerzijds door de kennis en vaardigheden te vergroten en anderzijds handreikingen te krijgen bij de uitdagingen waar de bestuurder voor staat. Het programma wordt gevolgd met mede-bestuurders van andere verenigingen uit de omgeving, zodat de bestuurders elkaar verrijken en er een netwerk onderling wordt opgebouwd van bestuurders met passie. De bestuurder kan zich hiermee, als daar behoefte aan is, ook na deze opleiding blijven ontwikkelen op zijn of haar eigen manier.

Voor wie?
De opleiding ‘Besturen met impact’ is bedoeld voor bestuursleden van sportverenigingen maar ook voor toekomstige bestuursleden.

Kosten
De (sport) verenigingen uit de gemeente Brummen kunnen kosteloos deelnemen aan deze opleiding. Voor deze verenigingen wordt de opleiding betaald uit het lokaal sportakkoord. De tijdsinvestering bedraagt 4 avonden van circa 3 uur.

De opleiding zal doorgaan bij voldoende animo. Opgeven kan tot 14 februari 2021 bij Jacco Peelen via Jacco@stichtingsportkompas.nl.