Nationale Diabetes Challenge

26-08-2019 NED: Nationale Diabetes Challenge, Vianen
26-08-2019 NED: Nationale Diabetes Challenge, Vianen De Nationale Diabetes Challenge is een 20 weken durend wandelevenement dat de kwaliteit van leven van mensen met diabetes verbetert. Met ondersteuning van de BvdGF organiseren lokale zorg- en sportprofessionals wekelijks een wandeling. Het NDC festival, "dé finaledag", vindt plaats op 28 september 2019 in Den Haag.
  Beste wandelaars,

De vakantie zit erop en we hopen dat het in alle opzichten goed met jullie gaat.

Als team kunnen we terugkijken op een mooie periode van voor de zomer met fijne wandelmomenten in de gemeente Brummen.

Hierbij informeren wij jullie ook over de planning van komende weken, waarbij we als 1 groep verder gaan. We starten op de gebruikelijke tijd van 19.00 uur en we streven erna om 2 groepen te formeren welke verschillen in afstand en wandeltempo. Hierbij het overzicht van de verschillende startlocaties.

• 25 augustus – Rhienderoord – Brummen
  • 1 september – Jumbo – Eerbeek
  • 8 september – Rhienderoord – Brummen
  • 15 september  – Sportcafe de Bhoele – Eerbeek
  • 22 september – Rhienderoord – Brummen (afsluiting)

Zaterdag 25 september is de landelijke afsluiting in Arnhem, zodra daar meer informatie is zullen wij jullie daarover informeren.

We hopen jullie weer spoedig te mogen begroeten tijdens de wandelactiviteiten.

Met vriendelijke groet,

Jacco Peelen en Henrike Capel