Nationale sportweek!

Screenshot 2020-09-01 at 11.20.28

Nationale Sportweek

Tijdens de nationale sportweek willen wij als Sportkompas een platform bieden aan de verengingen. Deze landelijke aandacht voor sport is het moment om je eigen verenging ook even in de spotlight te zetten en om wellicht nieuwe leden welkom te heten.

Ook afgelopen jaar hebben we hier weer aan mee gedaan. Op onze social media kanalen werd hier aandacht aan besteed en werd er een Nationale Sportweek krant uitgebracht, die bij de inwoners in onze gemeente op de mat viel. Elke sportvereniging of club mocht hier kosteloos input voor aanleveren. Daarnaast was er ook de oproep of zij deze week nog een activiteit of training wilden neerzetten voor eventueel nieuwe leden.

Veel verenigingen en clubs hebben hier gehoor aan gegegeven en samen hebben we een krant kunnen uitbrengen die vol stond met mooie sport en beweegactiviteiten voor alle inwoners in de gemeente Brummen. Mocht u dit gemist hebben? Bekijk dan hier de krant digitaal. https://issuu.com/mdhuitgeverij/docs/nationale_sportweek_brummen?fr=sZDA4YzEzMzM5

Wij zijn trots op het aanbod wat we hebben in de gemeente en hopen samen met elkaar zoveel mogelijk inwoners aan een actieve leefstijl te helpen.

Ook in 2021 hopen we weer samen met alle verenigingen en de gemeente een sportieve week neer te zetten, zodra de data bekend is zal dat dan ook hier verschijnen.

Mocht u vragen hebben omtrent de nationale sportweek, mail dan gerust naar: mindy@stichtingsportkompas.nl

Jaar 2020

In de week van 18 t/m 27 September doen er 123 gemeentes mee aan de NSW, OOK de Gemeente Brummen

Wat betekent dit voor jouw? Van 18 tot en met 27 september zetten dit jaar honderden clubs, bonden, gemeenten en andere organisaties hun deuren open. Een periode vol met gratis sport clinics, workshops, gratis proeflessen en nog veel meer!

Met de NOC*NSF Nationale Sportweek willen we zo veel mogelijk mensen inspireren om een leven lang te genieten van plezier van sport. We gaan tijdens deze week dus lekker met zijn allen sporten en bewegen.

𝗞𝗼𝗿𝘁𝗼𝗺, 𝗲𝗲𝗻 𝗽𝗲𝗿𝗳𝗲𝗰𝘁𝗲 𝗸𝗮𝗻𝘀 𝗼𝗺 𝗴𝗲𝗺𝗮𝗸𝗸𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸 𝗻𝗶𝗲𝘂𝘄𝗲 𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝗲𝗻 𝘂𝗶𝘁 𝘁𝗲 𝗽𝗿𝗼𝗯𝗲𝗿𝗲𝗻 𝗲𝗻 𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻 𝘀𝗽𝗼𝗿𝘁𝗽𝗹𝗲𝘇𝗶𝗲𝗿 𝘁𝗲 𝗯𝗲𝗹𝗲𝘃𝗲𝗻. 𝗗𝗼𝗲 𝗷𝗲 𝗼𝗼𝗸 𝗺𝗲𝗲?
Bekijk hieronder de agenda voor de gemeente Brummen. (Binnenkort ligt er ook een NSW krant bij jouw op de deurmat)
Benieuwd naar het hele verhaal? Kijk dan op de site van NOC*NSF