Nationale Sportweek 2019: Sport doet iets met je, wat doet het met jou?

nsw

Dit jaar is het thema van de NOC*NSF Nationale Sportweek ‘sport doet iets met je‘. Dus aan jou de vraag wat doet sport met jou? Of je nou sporter, vrijwilliger, trainer, toeschouwer of bestuurslid bent, jouw sportverhaal is de moeite waard. Deel je sportmoment en inspireer anderen met jouw verhaal!

Van 20 tot 28 september doet ook gemeente Brummen weer mee aan de Nationale Sportweek. Veel verenigingen zetten hun deuren open om te laten zien hoe mooi hun sport is en hoe welkom je bent. In de agenda vind je verschillende mogelijkheden om een sport/activiteit uit te proberen, voor kinderen en volwassenen, in Brummen en Eerbeek. Je bent van harte welkom!!

Klik hier om de agenda te bekijken en bekijk onze activiteitenpagina voor meer informatie over de activiteiten waar je tijdens de Nationale Sportweek 2019 aan mee kunt doen.

Voor meer informatie over de Nationale Sportweek kun je ook contact opnemen met stichting Sportkompas, afdeling Sportservice, door te bellen naar 0313-651180 of te mailen naar sportservice@stichtingsportkompas.nl.

Dat sport je fitter maakt weten we allemaal.
Maar het geeft je ook meer zelfvertrouwen.
Het maakt je socialer.
Sport verbroedert.
Het creëert nieuwe vriendschappen.
Op het veld.
Maar ook ernaast.
Sport haalt het beste in mensen naar boven.
Het leert je grenzen stellen.
En er overheen te gaan.
Door sport zit je lekkerder in je vel.
Het maakt je gelukkiger.