Nieuwe kleding SJO Oeken-Brummen officieel gepresenteerd

nieuwe tenues sjo oeken brummen

Sinds de eerste competitiewedstrijden van dit seizoen spelen alle jeugdteams van de SJO Oeken-Brummen in nieuwe tenues. Vrijdag 11 oktober was de officiële presentatie en het moment om de sponsoren te bedanken voor hun bijdrage.

Een mooie groep van jongens en meiden uit de samenwerking waren naar het Marktplein in Brummen gekomen voor het officiële moment en een groepsfoto. Alle 365 kinderen uit de samenwerking hebben de beschikking over een compleet kledingpakket en een tas. Daarnaast is er voor de begeleiding van de teams een mooie multifunctionele coachjas.

Hoofdsponsor 123inkt.nl heeft dit voor het grootste deel mogelijk gemaakt en is dan ook prominent aanwezig op alle kleding en de tassen. Maar ook lokale sponsoren hebben een belangrijke rol gespeeld. Intercombi uit Terborg, Opslagbox Zutphen en Jumbo Bouma zijn als sponsoren terug te vinden op het shirt en de tas. Op de coachjassen voor de begeleiding zijn de namen van Finstral uit Apeldoorn, Maalderink en Smits uit Brummen, The Gallery uit Brummen, MPRO-adviseurs uit Brummen, Arvero en DRU Verwarming beide uit Duiven als sponsor terug te vinden. Alle sponsoren werden uitgebreid bedankt door de voorzitters van de beide clubs uit de samenwerking.