Nieuwe sponsor voor Spiker Dames 1

sponsor-spiker

Volleybalvereniging Spiker wil een vereniging zijn waar leden zicht thuis voelen en kunnen spelen op een niveau dat hem of haar aanspreekt. De leden van de vereniging krijgen de gelegenheid de volleybalsport te beoefenen door middel van trainingen en het spelen van wedstrijden op zowel competitie- als recreatief niveau.

Financiële steun vanuit het bedrijfsleven is nodig om de vereniging gezond te houden en volleybal op niveau aan te kunnen blijven bieden. Volleybalvereniging Spiker is dan ook erg blij met de nieuwe sponsor van Dames 1: MaRo Techniek B.V. Het team heeft zaterdag 3 november jongstleden het nieuwe tenue voor de aankomende seizoenen in ontvangst mogen nemen. De nieuwe kleding bracht direct geluk, want een dag later wonnen de dames een spannende wedstrijd tegen Pauwervoll dames 1 uit Ermelo (het verslag van die wedstrijd lees je hier)!

Sponsoring is voor beide partijen een win-win situatie. Spiker wordt geholpen aan de financiën die nodig zijn en het bedrijf profileert zich als een sportieve partner waarmee het goed zaken doen is, teven draagt sponsoring bij aan de naamsbekendheid van het bedrijf. Wil je meer weten over het sponsorprogramma van Spiker? Neem dan een kijkje op de website.

Je kunt Spiker Dames 1 ook volgen op Facebook.