NIEUWS: Lokaal sportakkoord en Sportcafé 2020

image005

Het is niemand ontgaan dat door het coronavirus inmiddels landelijk de nodige maatregelen zijn getroffen.

We zijn daarom genoodzaakt om de geplande inloopbijeenkomst voor het Sport- en Beweegakkoord Brummen op maandag 16 maart a.s. te annuleren.

De inloopbijeenkomst wordt ook niet op een later moment ingepland. Hierop volgent zou er een Sportcafé 2020 plaatsvinden met het thema: Lichamelijke en seksuele integriteit. Helaas is ook deze bijeenkomst komen te vervallen.

Digitaal intekenen op het sportakkoord

We willen natuurlijk wél graag van de lokale organisaties weten aan welke acties in het akkoord ze een bijdrage kunnen en willen leveren. Bekijk daarom in de bijlage het Sport- en Beweegakkoord Brummen. Spreken één of meerdere acties in het akkoord jouw organisatie aan? En wil jullie organisatie aan de slag met een of meerdere acties?  Dat kun je dan hier aangeven. We willen jullie verzoeken dit voor 13 april te doen!

Samen op weg naar een leven lang sporten en bewegen voor iedereen in de gemeente Brummen!

Presentatie en ondertekening

Momenteel is echter ook nog niet duidelijk of deze bijeenkomst doorgang kan vinden. Vanzelfsprekend houden we je hiervan op de hoogte.

Hieronder in de link ziet u het lokaal sportakkoord

20200313, Sport- en Beweegakkoord Brummen