Online ๐ฌ๐ฉ๐จ๐ซ๐ญ๐œ๐š๐Ÿรฉ 2020

Sportcafe 2020 online

๐Ž๐ง๐ฅ๐ข๐ง๐ž ๐ฌ๐ฉ๐จ๐ซ๐ญ๐œ๐š๐Ÿรฉ ๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐ŸŽ

Speciaal voor alle verenigingen in de Gemeente Brummen houdt Sportkompas een Online Sportcafe 2020. Met als thema “๐—Ÿ๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐—ฎ๐—บ๐—ฒ๐—น๐—ถ๐—ท๐—ธ๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป ๐˜€๐—ฒ๐—ธ๐˜€๐˜‚๐—ฒ๐—น๐—ฒ ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ด๐—ฟ๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ถ๐˜”.

๐— ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—น๐—ถ๐—ฒ๐—ณ๐˜€๐˜ ๐Ÿญ๐Ÿฎ% van de minder jarige sporters maakt seksueel grensoverschrijdend gedrag mee. Maar wanneer gaat een grap, een aanraking, een blik of een opmerking eigenlijk over de grens? Dit zijn vragen die tijdens de interactieve lezing van Esther van der Steeg worden beantwoord.

โžก๏ธ Esther is pedagoog en consulent seksuele gezondheid en deed onderzoek naar lichamelijke en seksuele integriteit in de sport.

Verenigingsondersteuner Jacco Peelen zal middels een interactief gesprek de lezing vorm geven. Waarbij vraagstukken onder de aandacht worden gebracht. Dit in samenwerking met gastspreker Wethouder Sport van de Gemeente Brummen Ingrid Timmer.

Tijdens de live verbinding is er ruimte middels een chat om vragen te stellen. Wilt u vooraf al vraagstukken insturen? Mail dan naar: redactie@stichtingsportkompas.nl

๐—ช๐—ฎ๐—ป๐—ป๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ: 18 Mei 2020 om 19:30 uur

๐—ช๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ: Youtube kanaal Sportkompas

๐˜๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ต๐˜ค๐˜ข๐˜ง๐˜ฆฬ ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฑ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฌ ๐˜ธ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜š๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ต๐˜ฌ๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ด ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ง๐˜ต ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜จ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ธ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ต ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ค๐˜ต๐˜ถ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ญ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ข๐˜ต๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ข๐˜ฑ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฌ ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ข ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ. ๐˜ˆ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ด๐˜ญ๐˜ถ๐˜ช๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ ๐˜ช๐˜ด ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ข๐˜ญ๐˜ต๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅ ๐˜ณ๐˜ถ๐˜ช๐˜ฎ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ฎ ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ธ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ด๐˜ค๐˜ฉ๐˜ช๐˜ญ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜จ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ. ๐˜–๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฌ๐˜ด ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ต ๐˜ธ๐˜ฆ ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ง๐˜บ๐˜ด๐˜ช๐˜ฆ๐˜ฌ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ซ ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ด ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜จ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ค๐˜ฉ๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜จ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ด๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ ๐˜š๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ต๐˜ฌ๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ด ๐˜‘๐˜ข๐˜ค๐˜ค๐˜ฐ ๐˜—๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ธ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ต ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ต๐˜ค๐˜ข๐˜ง๐˜ฆฬ ๐˜ท๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ข๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฐ๐˜ฏ๐˜ญ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฆ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ต๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ. ๐˜ž๐˜ฆ ๐˜ฉ๐˜ฐ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ต ๐˜ต๐˜ฉ๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ข ๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ด๐˜ช๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ซ๐˜ฅ๐˜ณ๐˜ข๐˜จ๐˜ฆ ๐˜ต๐˜ฆ ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ด๐˜ช๐˜ต๐˜ช๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ต๐˜ค๐˜ถ๐˜ญ๐˜ต๐˜ถ๐˜ถ๐˜ณ ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ฆ ๐˜ด๐˜ฑ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ต๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜จ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฏ.