Online 𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐜𝐚𝐟é 2020

Sportcafe 2020 online

𝐎𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐩𝐨𝐫𝐭𝐜𝐚𝐟é 𝟐𝟎𝟐𝟎

Speciaal voor alle verenigingen in de Gemeente Brummen houdt Sportkompas een Online Sportcafe 2020. Met als thema “𝗟𝗶𝗰𝗵𝗮𝗺𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲 𝗲𝗻 𝘀𝗲𝗸𝘀𝘂𝗲𝗹𝗲 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗴𝗿𝗶𝘁𝗲𝗶𝘁”.

𝗠𝗮𝗮𝗿 𝗹𝗶𝗲𝗳𝘀𝘁 𝟭𝟮% van de minder jarige sporters maakt seksueel grensoverschrijdend gedrag mee. Maar wanneer gaat een grap, een aanraking, een blik of een opmerking eigenlijk over de grens? Dit zijn vragen die tijdens de interactieve lezing van Esther van der Steeg worden beantwoord.

➡️ Esther is pedagoog en consulent seksuele gezondheid en deed onderzoek naar lichamelijke en seksuele integriteit in de sport.

Verenigingsondersteuner Jacco Peelen zal middels een interactief gesprek de lezing vorm geven. Waarbij vraagstukken onder de aandacht worden gebracht. Dit in samenwerking met gastspreker Wethouder Sport van de Gemeente Brummen Ingrid Timmer.

Tijdens de live verbinding is er ruimte middels een chat om vragen te stellen. Wilt u vooraf al vraagstukken insturen? Mail dan naar: redactie@stichtingsportkompas.nl

𝗪𝗮𝗻𝗻𝗲𝗲𝗿: 18 Mei 2020 om 19:30 uur

𝗪𝗮𝗮𝗿: Youtube kanaal Sportkompas

𝘏𝘦𝘵 𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵𝘤𝘢𝘧𝘦́ 𝘪𝘴 𝘥𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘬 𝘸𝘢𝘢𝘳 𝘚𝘱𝘰𝘳𝘵𝘬𝘰𝘮𝘱𝘢𝘴 𝘥𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘣𝘪𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘦𝘧𝘵 𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯𝘪𝘨𝘪𝘯𝘨𝘦𝘯 𝘦𝘯 𝘦𝘳 𝘸𝘰𝘳𝘥𝘵 𝘦𝘦𝘯 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘦𝘦𝘭 𝘮𝘢𝘢𝘵𝘴𝘤𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘭𝘪𝘫𝘬 𝘵𝘩𝘦𝘮𝘢 𝘣𝘦𝘴𝘱𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯. 𝘈𝘢𝘯𝘴𝘭𝘶𝘪𝘵𝘦𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘵 𝘢𝘭𝘵𝘪𝘫𝘥 𝘳𝘶𝘪𝘮𝘵𝘦 𝘰𝘮 𝘵𝘦 𝘯𝘦𝘵𝘸𝘦𝘳𝘬𝘦𝘯 𝘣𝘪𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘤𝘩𝘪𝘭𝘭𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯𝘪𝘨𝘪𝘯𝘨𝘦𝘯. 𝘖𝘯𝘥𝘢𝘯𝘬𝘴 𝘥𝘢𝘵 𝘸𝘦 𝘯𝘪𝘦𝘵 𝘧𝘺𝘴𝘪𝘦𝘬 𝘣𝘪𝘫 𝘦𝘭𝘬𝘢𝘢𝘳 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘬𝘰𝘮𝘦𝘯 𝘢𝘭𝘴 𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯𝘪𝘨𝘪𝘯𝘨𝘦𝘯 𝘩𝘦𝘤𝘩𝘵 𝘥𝘦 𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯𝘪𝘨𝘪𝘯𝘨𝘴𝘰𝘯𝘥𝘦𝘳𝘴𝘵𝘦𝘶𝘯𝘦𝘳 𝘷𝘢𝘯 𝘚𝘱𝘰𝘳𝘵𝘬𝘰𝘮𝘱𝘢𝘴 𝘑𝘢𝘤𝘤𝘰 𝘗𝘦𝘦𝘭𝘦𝘯𝘸𝘢𝘢𝘳𝘥𝘦 𝘢𝘢𝘯 𝘥𝘪𝘵 𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵𝘤𝘢𝘧𝘦́ 𝘷𝘢𝘯𝘥𝘢𝘢𝘳 𝘥𝘦 𝘰𝘯𝘭𝘪𝘯𝘦 𝘮𝘦𝘦𝘵𝘪𝘯𝘨. 𝘞𝘦 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘮𝘦𝘵 𝘥𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮𝘢 𝘦𝘦𝘯 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘣𝘪𝘫𝘥𝘳𝘢𝘨𝘦 𝘵𝘦 𝘬𝘶𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘭𝘦𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯 𝘢𝘢𝘯 𝘥𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵𝘤𝘶𝘭𝘵𝘶𝘶𝘳 𝘣𝘪𝘯𝘯𝘦𝘯 𝘥𝘦 𝘴𝘱𝘰𝘳𝘵𝘷𝘦𝘳𝘦𝘯𝘪𝘨𝘪𝘯𝘨𝘦𝘯.