Nationale Sport Week

Tijdens de Nationale Sportweek is elke inwoner van de gemeente Brummen van harte welkom om deel te nemen aan tal van (sportieve) activiteiten. Deze activiteiten lopen uiteen van denksport tot gymmen en van een fietstocht tot netwerkbijeenkomsten en worden grotendeels georganiseerd door de verenigingen, fitnesscentra, sportaccommodaties, fysiotherapeuten en voedingsdeskundigen, zwembaden en overige sportaanbieders in de gemeente.

Deze organisaties kunnen een geheel eigen draai geven aan de door hen georganiseerde activiteit. Enkele voorbeelden van activiteiten zijn het openstellen van reguliere trainingen, sporten met korting, een introducé meenemen, informatiebijeenkomsten over relevante onderwerpen of bijvoorbeeld een clinic met een topsporter.

De algemene organisatie van de Nationale Sport Week ligt in handen van stichting Sportkompas. In 2019 vindt de NSW plaats van vrijdag 20 t/m zondag 29 september. Voor meer informatie of vragen over de NSW, mail naar mindy@stichtingsportkompas.nl.