Op naar een gezond, sportief en gelukkig 2019!

happy new year 2

Op deze eerste dag van het nieuwe jaar willen nog even terug blikken op 2018:

Voor de redactie was 2018 een bijzonder jaar waarin we mochten starten met het online platform van stichting Sportkompas. We zitten nog midden in de opbouwfase en toch hebben we al een flink aantal leuke en sportieve berichten kunnen plaatsen, daar zijn we erg blij mee. Wij zijn dan ook dankbaar voor de vele contacten die we gelegd hebben het afgelopen jaar, voor de input die we van jullie kregen en voor de opbouwende kritieken die we mochten ontvangen. We kijken terug op een plezierig begin van het online platform en willen iedereen die daar een bijdrage aan geleverd heeft bedanken!

In 2019 hopen we nog meer contacten te leggen en input te krijgen zodat we leuke en sportieve berichten kunnen blijven plaatsen. Wij willen met het platform een verbindende factor zijn, waar alle inwoners van de gemeente Brummen terecht kunnen als het gaat om sport, bewegen en gezondheid. Op die manier hopen we de leefbaarheid in alle kernen en dorpen van onze gemeenschap te vergroten. Dit doen wij graag samen met jullie: input en ideeën zijn in 2019 dan ook meer dan welkom!

Bedankt voor 2018…. Op naar een gezond, sportief en bovenal gelukkig 2019!

Eline en Lieve, redactie stichting Sportkompas

redactie@stichtingsportkompas.nl