rhienderoord headerfoto

Rhienderoord

Zwemlessen

Rhienderoord biedt zwemlessen aan voor kinderen vanaf 4 jaar en voor volwassenen. Plezier in het zwemmen en veiligheid zijn twee belangrijke pijlers voor het zwemlesteam van Rhienderoord. De lessen zijn daarom specifiek afgestemd op het kind of de volwassene. Van reguliere les tot privéles en van een versneld traject tot bijzondere zwemles; veiligheid, kwaliteit en plezier staan in iedere les voorop.

Meer weten of wil je jouw kind aanmelden voor zwemles? Mail dan naar zwemles@stichtingsportkompas.nl. Wij werken met korte wachtlijsten, dus je hoeft nooit lang te wachten op een plekje.

Aquasporten

Bij Rhienderoord kun je terecht voor een gevarieerd aanbod aquasporten waarmee je je conditie op peil kunt houden, kunt werken aan een gezond gewicht of gewoon lekker in beweging kunt blijven. Er worden onder meer lessen aquagym, aquaboarden, aquajoggen, Slimfit en aquabootcamp gegeven. Tevens bestaan er mogelijkheden voor bedrijfssporten. De instructeurs zijn altijd enthousiast en de temperatuur van het water is heerlijk, dus kom gerust eens een lesje uitproberen.

Meer weten of aanmelden voor een proefles? Mail dan naar aquasport@stichtingsportkompas.nl.

Recreatief zwemmen

Baantjes zwemmen of gezellig met de kinderen naar het zwembad? Ook daarvoor kun je bij Rhienderoord terecht. Plezier en bewegen staan hierbij centraal. Rhienderoord beschikt over een 25-meter-bad, waarvan een deel met beweegbare bodem, een peuterbad en een whirlpool. Na het zwemmen lekker ontspannen kan in de sauna of het Turks stoombad. Meer weten over de mogelijkheden, speciale activiteiten en tarieven? Kijk dan op https://www.rhienderoord.nl/recreatief-zwemmen/.

Verhuur sportzaal Rhienderoord

De volgende verenigingen maken gebruik van de sportzaal bij Rhienderoord:

• Sparta
• Bruvoc
• D.A.B.
• Badminton v.d. Wiel
• China Sports & Culture
• Lia Weijts – kindertherapeute
• Badminton Brummen
• Judoschool Pot

De volgende scholen maken gebruik van de sportzaal bij Rhienderoord:

• Oecemenische school
• Pancratius
• Rietgors
• Isings
• Vossestaart
• Het Park
• Expeditie

Het is mogelijk om de zaal van Rhienderoord te huren om te sporten, maar ook voor evenementen, feesten en kinderfeestjes bestaan diverse mogelijkheden. Ook het beachcourt is te huur. Neem bij interesse contact op via verhuur@stichtingsportkompas.nl.

Naar de website van Rhienderoord

Contactinformatie