Rubriek: Hybride leeromgeving XL en Aventus

84091615_2927097730646428_5232160328564867072_n

In deze rubriek nemen we jullie mee in ons proces opweg naar de uitvoering van ons projectplan: Hybride leeromgeving XL. Zo nemen we jullie mee achter de schermen bij de verschillende partners en vragen waarom en wat Hybride Leeromgeving Xl met en voor hun kan betekenen.

Maar wat was Hybride Leeromgeving XL ook alweer?

Hybride leeromgeving XL

Sstichting Sportkompas wil met de hybride leeromgeving XL de inwoners van de gemeente Brummen in beweging brengen. Dit door de inzet van jonge professionals. In een hybride leeromgeving kunnen sportstudenten zich ontwikkelen in een dynamisch sportbedrijf en werken aan een eigen toekomst. De activiteiten zijn erop gericht dat iedereen mee kan doen in een veilig sport- en beweegklimaat: jeugd, ouderen en mensen met een beperking.

De jury: “Dit project betrekt studenten bij het in beweging brengen van Gelderland. Dat kan van grote waarde zijn voor het praktijkleren.”

Stimuleringsprijs Gelders Sportklimaat
Doel van de prijs is om met creatieve samenwerkingsverbanden van organisaties in sport, zorg, welzijn, overheid, toerisme en onderwijs meer inwoners van Gelderland in beweging te brengen en zo bij te dragen aan een gezond Gelders Sportklimaat.

Aan het woord:Michiel Kerkhof van het Aventus: het regionale opleidingscentrum in de Stedendriehoek Apeldoorn-Deventer-Zutphen.