Schoolhandbaltoernooi HV Brummen een succes

Schoolhandbal

Op woensdag 17 april hield handbalvereniging Brummen op de velden van vv Oeken haar 29e schoolhandbaltoernooi. Er deden 24 teams mee met ongeveer 220 kinderen. Op 6 velden vonden de wedstrijden plaats.

Na spannende, maar vooral sportieve wedstrijden zat de dag erop en konden de basisscholen terukijken op een leuke middag. Bij de groepen 3 en 4 eindigde Het Park 1 op de eerste plek, de Pancratiusschool 1 eindigde op de tweede plek en de derde plaats was voor de Triangel 3.

Bij de groepen 5 en 6 ging de Pancratiusschool 4 er met de winst vandoor. De Oecumenische school 2 eindigde op de tweede plek en Het Park 3 maakte de top drie compleet en werd derde. Bij de groepen 7 en 8 sprong Kindcentrum Het Park boven derest uit. Het Park 5 en het Park 4 eindigde respectievelijk eerste en tweede in deze categorie. De Oecumenische school 5 eindigde achter de teams van het Park en wist de derde plek te bemachtigen.

HV Brummen kan terugkijken op een geslaagd toernooi met veel publieke belangstelling.

Voor meer foto’s en andere informatie kun je kijken op de website van HV Brummen.