Sparta Brummen zoekt een enthousiaste trainer

trainer-gezocht-sparta-brummen
Sparta Brummen is een gymnastiekvereniging met een divers aanbod: recreatief turnen, jazzdance voor de jeugd en voor volwassenen, groepsspringen en sportfit voor (de iets oudere) dames en heren. Leeftijd is niet belangrijk bij Sparta, het verlangen om gezond en sportief te blijven wél. Iedereen kan komen gymmen, dansen en springen!
Dat klinkt interessant, toch? Ben jij een enthousiaste trainer en vind je het leuk om kinderen vanaf de leeftijd van vier jaar gymles te geven? Dan wordt het helemaal interessant!
Sparta Brummen is namelijk op zoek naar een leuke, spontane en enthousiaste trainer die in het bezit is van  het KNGU diploma niveau 3, het CIOS diploma niveau 3 of een diploma van de sportopleiding van het Graafschap College. Heb jij een van deze papiertjes en ben jij beschikbaar op de donderdag van 16:00 uur tot 19:00 uur? Dan nodigen we je van harte uit contact op te nemen!
Het gaat om de volgende lessen op donderdag:
  • van 16:00 uur tot 17:00 uur – kinderen van 4 en 5 jaar
  • van 17:00 uur tot 18:00 uur – kinderen van 6 t/m 8 jaar
  • van 18:00 uur tot 19:00 uur – kinderen van 9 jaar en oud
Ben je geïnteresseerd en beschikbaar? Neem dan contact op met Marieke Bronkhorst. Dat kan telefonisch op 06-44030480 of via de mail naar penningmeester@spartabrummen.nl.